Menu
Your Cart

Customer Only Happy

Customer Only Happy
Customer Only Happy
Customer Only Happy
Customer Only Happy
Customer Only Happy

Απλό σύστημα αξιολόγησης της επιχείρησης από τους πελάτες.

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας οι επιχειρήσεις υιοθετούν το σύστημα έρευνας ικανοποίησης πελατών στο χώρο τους με σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας, έτσι ώστε η έρευνα να γίνει γρήγορα εύκολα και οικονομικά. Στηρίζει  τις επιλογές της επιχείρησης   πάνω σε «μετρήσιμα», ρεαλιστικά συμπεράσματα και όχι σε υποθέσεις.

 


Ολοκληρωμένες Λύσεις
Περιγραφή ΛύσηςΗ εφαρμογή “CUSTOMER ONLY HAPPY” είναι παραμετροποιήσιμη σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, επίσης υπάρχει δυνατότητα εναλλαγής ερωτήσεων ανάλογα με την ημέρα ή με την ολοκλήρωση των μέτρων που αύξησαν την ικανοποίηση.
ΛειτουργίαΤο σύστημα “CUSTOMER ONLY HAPPY” έχει τη δυνατότητα να στέλνει αναφορά μέσω email, να συνδεθεί με server κεντρικά και τοπικά σε υποκαταστήματα, προκειμένου να συγκεντρώνονται τα αποτελέσματα. On line συναγερμός, σε περίπτωση που η ικανοποίηση των πελατών μειωθεί από το οριζόμενο ποσοστό, λαμβάνεται μήνυμα για διορθωτικές ενέργειες.
ΟφέληΜετράει On line την ικανοποίηση, τη στιγμή που ήδη ο πελάτης βρίσκεται στο κατάστημα, έτσι ώστε να εντοπίσει τα αδύνατα σημεία του καταστήματος. Παρακολουθεί, συλλέγει και αναλύει όλα τα δεδομένα σε report κατ’ απαίτηση του πελάτη. Οδηγεί τις επιχειρήσεις σε διορθωτικές κινήσεις βελτίωσης που θα αυξήσουν την ικανοποίηση του πελάτη. Γίνεται παραμετροποίηση σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη. Δίνει τη δυνατότητα εναλλαγής ερωτήσεων ανάλογα με την ημέρα ή με την ολοκλήρωση των μέτρων που αύξησαν την ικανοποίηση.
ΕξοπλισμόςΤο σύστημα αποτελείται από: Tablet (τα tablet θα συνδέονται online (wifi) με ένα server, απαραίτητη προϋπόθεση On line σύνδεση). Βάση επιδαπέδια ή γραφείου. Λογισμικό ανά tablet. Λογισμικό κεντρικής διαχείρισης.
FileSizeDownload
Customer Satisfaction.pdf2.16MB Download
  • ΑΠΟΘΕΜΑ: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ